Saturday, July 20, 2013

「Cool魔」金句瘋傳

「Cool魔」金句瘋傳


電視媒體的威力真是不可小觀...真是成也媒體..敗也媒體...而本人多年沒追劇, 近日也晚晚準時9:30pm開電視睇靚仔去也....  

哈哈,,, 女人無分年紀都是愛俊男...縱膚淺..那又如何...只要我們姐妹們開心就是了..對不對...!!!???


轉自網絡文章

雖然林子祥為《衝上雲霄II》唱的主題曲被指與該劇格格不入,遭到網民惡批,但劇中由張智霖(Chilam)飾演的風流瀟灑機師Captain Cool已成焦點,尤其他每每說出令人回味的金句。

《衝上雲霄II》播出四集以來,整體反應不俗,不但收視持續高企,而且每集都不乏精警對白,當中以猶如「金句王」上身的張智霖,精簡啜核的金句最受網民熱捧。吳卓羲在第二集亦批評港女:「自私妹、港女、膚淺、拜金女,我講幾多次都夠膽講!」金句一出,旋即被網民瘋傳。此外,第三集Sam哥(吳鎮宇飾)安慰Holiday(陳法拉飾)時也大講金句:「一個男人咁精心設計挖盡心思製造一個驚喜嘅浪漫畀你,佢一定係好認真對待呢段感情。」頓時迷倒不少電視機旁的女觀眾。

Cool魔金句

1.我鍾意最後一刻先出現,因為唔使對住你哋班廢物咁耐。

2.人類就係因為有冒險精神先唔甘於喺係地上走,要去天上飛。

3.安全飛行係基本,識得享受過程先係最高手。

4.咁即係好似你咁,喺禁區傳來傳去,死都唔射。

5.我雖然靚仔,但唔係傻。

6.都想知有邊個女人可以治一治我。

7.我唔做善事,除非畀我錫你。

8.我覺得每個女人都係上帝嘅傑作,世界上冇一樣嘢可以代替佢哋,個個都咁可愛。

9.一個朱古力味的屎,一個屎味的朱古力,點揀呀?



No comments:

Post a Comment