Monday, September 9, 2013

衝上雲霄II-結局破紀錄 平均38點


衝上雲霄II-結局破紀錄 平均38點


真的, 自從女兒出生後, 已很多年沒追劇了, 但這個劇我足足追了41集,,,現在完滿結束, 雖然若有所失, 但也鬆一口氣了.. .. 無需晚晚煲劇了...很累呵...!!!



轉自網絡文章


尋晚張智霖喺《衝上雲霄II》嘅放映會上,話如果收視有60點嘅,佢就會露兩點……結果點呢?

Chilam可以著返衫嘞。

2個鐘頭嘅大結局,平均收視係38點,比上星期日同時段嘅《港姐》勁升9點,可以話係近兩年最高。去到尾二嗰段,即係Holiday、Sam哥同Cool魔一齊遇上惡劣天氣,架機煞唔到制,生死命懸一線之際,仲衝咗上41點!


就算前前後後嘅商場直播,都有32同27點,而上星期一至五嘅平均收視亦都有31點。對比起4月嗰陣《神探高倫布》同《金枝(貳)》得十零二十點嘅慘淡,可以話係吐氣揚眉。

Chilam,可唔可以找數,露1點哩……

照咁睇,《衝III》似乎並唔係冇可能,但係……你仲想Sam哥死幾多個老婆?又或者,吳鎮宇仲會唔會做?





No comments:

Post a Comment